تاسیسات رودهن09101373162نصب وتعمیرشیرآلات

تاسیسات

لوله کشی چیست؟

سیستم لوله‌کشی به سیستم یکپارچه انتقال آب یا فاضلاب در ساختمان گفته می‌شود که شامل لوله‌ها اتصالات، پمپ‌ها، عایق‌ها، مبدل‌های حرارتی، شیرها و مخازن می‌باشد.

تاسیسات چیست؟

آیامیتوان شیرهای منزل راخودم تعمیرکنم

لوله‌کشی «توکار» و «روکار»

با هدف عبور سیالات در ساختمان صورت می‌گیرد که شامل آب و فاضلاب می‌شود.

لوله‌کشی، اعم از اینکه برای انتقال آب باشد یا برای خارج کردن فاضلاب از بنا، به دو روش «روکار» و «توکار» اجرا می‌شود. در ادامه با این دو روش آشنا می‌شویم.

البته لوله کشی‌های مربوط به آب و فاضلاب تفاوت‌هایی بنیادین دارند هر کدام نیاز به تخصصی ویژه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به تفصیل به‌صورت جداگانه به لوله‌کشی‌های آب و فاضلاب خواهیم پرداخت.

نصب وتعمیرپکیچ

ارور پکیچ چی میتونه باشه

از خدمات گسترده ای که در شاخه گرمایش می توان نام برد , سرویس و تعمیر پکیج است . که دارای تنوع فراوان در برند , مدل و ساختار عملکرد و قطعات می باشد . در اینجا به طور اختصاصی با مسائل تعدادی از برندهای پر کاربد آشنا می شویم .

نصب وتعمیرآبگرمکن

تعمیرآب آبگرمکن نیاز هر خانه است وباید آب گرم مصرفی را داشته باشیم .چراآب گرم را بازمیکنم آبگرمکن خاموش میشود شستشوی آبگرمکن وسرویس آن از واجبات هرخانه است

نصب وسرویس کولرآبی

هر سال تقریبا از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد هوا شروع به گرم شدن می‌کند. بعد از تقریبا ۷،۸ ماه که آخرین بار دکمه خاموش/روشن کولر را فشردیم، حالا نوبت راه‌اندازی دوباره آن است.

در شهرهای گرم و خشک مانند تهران،‌ استفاده از کولر آبی بسیار رایج است؛ البته این مدل کولر، نیاز به سرویس، تعمیر و نگهداری صحیح دارد تا بتواند در گرمای بالای ۳۰ درجه، محل زندگی و کار شما را به بهترین شکل خنک کند. در مطلب پیش رو نحوه سرویس کولر آبی مانند روغن‌کاری موتور و پمپ آب را توضیح داده‌ایم. بدیهی است که سرویس کولر آبی بر عملکرد و میزان مصرف برق آن تاثیر مستقیم دارد.

نصب وتعمیر زیرسینگ اشپزخانه

بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دو قلو شامل مراحل بررسی نقشه اتصال لوله ها، اتصال توری های استیل بر روی سینک، اتصال لوله ها به یکدیگر، نصب سیفون ظرفشویی، اتصال لوله سینک به سیفون و در انتها اتصال لوله خرطومی است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش صفر تا صد نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دوقلو بپردازیم. 

نصب شیرآلات وتعمیر شیرآلات

بهترين روش نصب شيرآلات تماس با نصابی با تجربه و قابل اطمينان است، اما اگر لوازم مورد نياز برای نصب شير در دسترس شما باشد و همه چيز خوب پيش برود، نصب شيرآلات کار سختی نيست.

در اين مقاله، آموزش نصب شيرآلات

نصب توالت فرنگی وتعمیرآن

لوله بازکنی

ما با ارائه خدمات  لوله‌بازکنی .فنرزنی .لوله بازکن.چاه بازکن.، با انواع روش‌های فنر زنی، تراکم هوا و واترجت، تخلیه چاه، پیدا کردن سر چاه، رفع نم و رطوبت، نصب توالت فرنگی، تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بدون تخریب و انواع خدمات لوله‌کشی، شامل لوله‌کشی ساختمان، لوله‌کشی موتورخانه، لوله‌کشی پکیج و رادیاتور، لوله‌کشی فاضلاب، همیشه در کنار شما بوده، هستیم و خواهیم بود.

تخلیه چاه

تخلیه چاه همانطور که از اسمش معلوم است به معنای خالی کردن چاه از هرگونه مواد زائد ، لجن ، جامدات و .. است که توسط پمپ های مکنده قوی انجام می شود. البته میزان گرفتگی چاه با اندازه ی ماشین رایطه ی مستقیم دارد که تشخیصش توسط افراد متخصص ما انجام میگیرد. وقتی چاه می گیرد آب بالا می زند و تمام مواد زائد بیرون می ریزد آن موقع دیگر وقتش است با میهن لوله تماس بگیرید تا چاه را کاملا تخلیه کند و دیگر در مدت کوتاهی دوباره نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید.

فنرزنی

فنر زنی

مؤثرترین و بهترین روش برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، استفاده از فنر لوله‌بازکنی است. فنر توانایی رفع هر نوع گرفتگی را دارد.

البته برای هر کاری باید از فنر مناسب آن استفاده کرد. چهار نوع فنر داریم با ده‌ها نوع سرمته‌ای که به سر فنرها متصل می‌شوند و فنرها و سرمته‌ای‌ها نیز هر کدام در اندازه‌های مختلف وجود دارند

خدمات دیگر

آموزش تعویض پوشال کولر/بازکردن لوله درمنزل.رفع بوی بد فاظلاب/رفع نم ورطوبت /تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه /تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وبلعکس/نصب چوب پرده دریل کاری /نصب لوستر/ بند کشی سرویسهای بهداشتی / سرویس کولر/سرویس پکیج/جوش کار /گچکاری /جابه جایی دیوارها/نقاشی ساختمان وهرکاری که درمنزل وساختمان شما نیاز است راما انجام میدهیم

لایه روبی چاه /کف تراشی چاه /حفر چاه /برقکشی ونصب لامپها/نظافت منازل/مبلشویی/رفع ترک لوله /لوله کشی فاظلاب /نصب شنگ پیسوار/نصب شیر پیسوار/رفع نم/

تماس با سرویسکار