نحوه بستن زیرسینگ ظرفشویی دوقلو آموزش نصب زیرسینگ

فهرست خدمات
این سایتها در کل ایران فعالیت دارد این یعنی به ما اعتماد کامل را داشت

در ادامه این مقاله از سایت امیران سرویس باما همراه باشید. تا بتوانید به شکل خود کفا نصب سیفون ظرفشویی دوقلو به سرانجام رسانید.

در ابتدا اکر سینک یا لوله های آن را تازه خریداری کرده باشید همراه خرید خود راهنمای تصویری اتصال لوله ها به یکدیگروجود دارد و می توانید از آن کمک بگیرید.

توری های استیل بر روی سینک را وصل کنید!

که برآمدگی سر لوله ها داخل مهره ها قرار گیرند همیشه در داخل هر مهره باید یک واشر به اندازه خودش قرار دهید.


. متصل کردن لوله ها از طرفی که صاف هستند و هیچ برآمدگی ندارند: در بستن انواع اتصالات زیر سینک ظرفشویی معمولا هر لوله دارای دو مهره در بالا و پایین خود می باشد که یک طرف آن بر آمدگی دارد و طرف دیگر لوله برآمدگی ندارد و صاف است.

سیفون ظرفشویی دوقلو کاسه ای در زیر سینک را ببندید!


برای طرز بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دوقلو ابتدا باید واشر های لاستیکی آنها را که بزرگترین واشرها هستند

لوله سینک ظرفشویی دوقلو ایلیا استیل پرنیان و… را به سیفون ها ببندید!

سیفون ظرفشویی اصلی را وصل کنید!

لوله ظرفشویی خرطومی به لوله فاضلاب را محکم ببندید!

.طریقه نصب اتصالات زیر سینک ظرفشویی بدین صورت است که زمانی که سه راهی را به وردی سیفون اصلی وصل کردید حالا آن طر وله خرطومی که دارای برجستگی می باشد را به وسیله همان مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی باید وصل کنید و خروجی را به سمت لوله فاضلاب اصلی ساختمان قرار دهید..


در طرف دیگر لوله خرطومی واشر سیاه بزرگ را وصل کنید به این صورت که قسمت دندانه واشر به داخل لوله فاضلاب برود و حدود 5 تا 10 سانتی متر از خرطومی دهانه واشر بیرون بزند.

اگر شماتمام اتصالات را درست سر جای خود قرار دهید می توانید آب را از سینک به داخل لوله فاضلاب به درستی هدایت کنید و مانع از بروز مشکلاتی همچون گرفتگی سیتک ایجاد بوی بد در محیط آشپزخانه و نیز چکه کردن آب به داخل کابینت و… شوید


پس از اتمام نصب سیفون ظرفشویی چنانچه دچار مشکل گرفتگی لوله و چاه سینک چربی ظروف شدید حتما با چاه بازکنی شرق تهران یا دیگر محدوده ها در سایت امیران سرویس تماس بگیرید لوله بازکن شرق تهران در سایت ما با پیشرفته ترین تجهیزات ارائه خدمات دارد.

نکات مهم در اتصالات زیر سینک ظرفشویی!

.
بعد از بستن لوله ظرفشویی دقت کنید تمام اتصالات محکم بسته باشند و واشر های آب بندی آنها به خوبی در سرجای خود قرار گیرند
. به یاد داشته باشید که اگر گرفتگی لوله ها شدید شد و نتوانستید آنها را به هیچ روشی برطرف کنید حتما به سایت لوله بازکنی اممیران سرویس مراجعه کرده تا تکنسین ها با استفاده از بهترین روز بتوانند در هر جای کجای تهران گرفتگی منازل شما بر طرف کنند
.اگر لازم بود ارتفاع لوله ها کمی کم شود می توانید تعدادی از وله ها ی صاف را از سمتی که برجستگی ندارند با چاقو تیز با کارتر کوتاه کنید
. معمولا نقشه بستن لوله های زیر ظرفشویی همراه این تجهیزات است پس سعی کنید با توجه به توضیحات بالا و نقشه خود لوله های آنها را سر هم کنید.

جمع بندی

.
بهترین راه طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو اخوان البرز و پرنیان و… استفاده از نقشه راه هر کدام است بنابراین هنگام خرید سینک ظرفشویی حتما به این موضوع توجه داشته باشید و راهنمای نصب اتصالات سینک را از فروشنده دریافت کنید.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی پردیس

  1. لوله بازکنی گیلاوند
  2. لوله بازکنی گیلاوند
  3. لوله بازکنی دماوند
  4. لوله بازکنی پردیس
  5. لوله بازکنی فاز11پردیس
  6. لوله بازکنی فاز8پردیس
  7. لوله اسنپ تهران
  8. لوله بازکن ارزان پردیس
  9. لوله بازکنی شهر جدیدپردیس
تماس با سرویسکار